Tuesday, January 29, 2013

Szezon végi kiárusítás 50-70%



 

Vásárlónk, Kriszta véleménye
"Nagyon kényelmes, puha, meleg és illatos egy élmény viselni :)
Mindkét színkombinációban rendeltem,
már 2 telet hordtam őket, nem bántam meg!"

Vásárlónk, Emi véleménye
"Kb. 1 éve rendeltem meg ezt a harisnyát, és egyáltalán nem bántam meg. Tényleg kicsit fakóbb a színe, mit a képen, ennek ellenére nekem ez az egyik kedvencem..."

Vásárlónk, Tímea véleménye
"A férjemnek is tetszett, a harisnya amit innen rendeltem!"

 

 


- Több száz akciós termék

 

 

 

 

Ha véletlenül nem tudsz rendelni Internet Explorer böngészőből,
akkor használd a Google Chrome
vagy a Mozilla Firefox egyik legfrissebb változatát.

 

 

- Első vásárlóknak ajándékok (kattints ide a részletekhez)

 

- Visszatérő vásárlóknak külön ajándékok (kattints ide a részletekhez)

 

 

Nem tudsz belépni? Elfelejtetted a jelszavad?

IDE KATTINTVA

egyszerűen kérhetsz magadnak egy másikat.


Ahogy látjátok már a Facebook profilotokkal is lehet regisztrálni az oldalra!
Ez azért jó, mert nem kell kitöltened annyi mezőt, hanem pár klikk az egész.
A felhasználóneved (ami az email címed) és a jelszavad kell megadni mindössze. katt ide

(Így termék véleményt is könnyen tudsz írni, és akár másokkal megosztani.)

Látogass el webáruházunkba, ahol most már több mint 7000 termék közül válogathatsz!
www.harisnyadiszkont.hu / www.hdishop.hu

Hírlevelünket kizárólag nyilvános adatbázisból származó, vagy önkéntesen megadott e-mail címekre továbbítjuk.


Blog Archive